Den som tar han har

Då har maken åkt söderut till en kompis för att köpa en bil. Å här sitter jag alldeles ensam med min ögoninflammation som enda sällskap. Jätte-inte-roligt. 
 
Åt frysta blåbär med boveteflingor och rismjölk till frukost. Självklart fick jag ett ruttet blåbär i munnen. Det är lurigt med små frysta bär. Man får alltid något exemplar som är äckligt i munnen. Orka inspektera ett i taget! 
 
Som ni kanske märker är det ynkligt här idag! 
 
Bjuder på en poesi-fisk så länge... 
Krya på mig, tack det ska jag.... Åh, nu pratar jag med mig själv också. Crap!
 
//Emma-Caroline den ynkliga
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma-Caroline Kreativitet outside the box

Är en mycket kreativ tjej på snart 30 som grejar med konst, tillverkar smycken, miniatyrmöbler/miniatyrmat etc till dockskåp, skriver på en kokbok för allergiker. Är också webbdesigner och kan tillverka en hemsida om någon skulle vara intresserad. Skriver om allt som intresserar/irriterar mig och blir såklart jätteglad för kommentarer :-)

RSS 2.0