Honungen är stulen och barnet är speedat - en vanlig kväll när man somnat på soffan...

Jag är verkligen jättetrött! Somnade i soffan medan Lillsötet satt och surfade runt på barnsidan på ur.se, hon såg något program som verkade lära barn engelska, så mitt sömn-jag tyckte det var förståndigt att låta henne hållas. Under tiden passade hon på att käka en massa vaniljglass och så klassikern; sno honung.
 
-Men mamma jag tog bara en liten sked, jag looooovar!!
Jag tittar efter. Som jag trodde, halva förpackningen borta. Inte konstigt att hon inte kan sova nu. Ska nog införskaffa det där låsbara skåpet maken pratade om förra gången honungen var stulen. Hmm... Det där lät väldigt mycket som en replik från Bamse Världens Starkaste Björn... 
 
 
     Note to self: Do not fall asleep while your child is awake!
 
 
  Så här ser man ut när man lär sig något. Eller vad jag nu gör... 
 
Ha en fortsatt fin kväll!
 
//Emma-Caroline
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma-Caroline Kreativitet outside the box

Är en mycket kreativ tjej på snart 30 som grejar med konst, tillverkar smycken, miniatyrmöbler/miniatyrmat etc till dockskåp, skriver på en kokbok för allergiker. Är också webbdesigner och kan tillverka en hemsida om någon skulle vara intresserad. Skriver om allt som intresserar/irriterar mig och blir såklart jätteglad för kommentarer :-)

RSS 2.0