Love in its different shapes

Innan jag träffade maken hade jag tre råttor. Världens sötaste. Muffin, Daisy och Karamell hette de. Hittade en gullepluttig bild på en råttmamma med ungar som fick mitt hjärta att smälta, typ helt.
 
                                                                   Kärlek!
                
 
De som inte gillar råttor får väl hålla för ögonen ;-)
 
Här är en bild på mina råttitåttor där de ligger i färgordning och sover. Miss them...
 
 
 
Ha det fint!
 
//Emma-Caroline


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma-Caroline Kreativitet outside the box

Är en mycket kreativ tjej på snart 30 som grejar med konst, tillverkar smycken, miniatyrmöbler/miniatyrmat etc till dockskåp, skriver på en kokbok för allergiker. Är också webbdesigner och kan tillverka en hemsida om någon skulle vara intresserad. Skriver om allt som intresserar/irriterar mig och blir såklart jätteglad för kommentarer :-)

RSS 2.0