Halt väglag deluxe

Vilken tur att jag fotade hösten igår. För idag är det vinter.... Det har öst ner blötsnö hela dagen och jag som skulle på en introduktionskurs till mitt nya jobbs tidsbokningssystem och skulle fotas för mitt jobb-ID fick hela frisyren förstörd, sminket blev inte så snyggt som det var tänkt och bilden blev ju därefter också. Hoppas bara de känner igen mig sen när jag ska börja jobba! Haha! 
 
Maken byter till vinterdäck as we speak. Hade just lyckats förtränga förra vintern och nu börjar nästa. Crap! 
 
 Bild från nsd.se
 
Remind me, varför bor jag i norra Sverige?? 
 
Kör försiktigt!!
 
//Emma-Caroline 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma-Caroline Kreativitet outside the box

Är en mycket kreativ tjej på snart 30 som grejar med konst, tillverkar smycken, miniatyrmöbler/miniatyrmat etc till dockskåp, skriver på en kokbok för allergiker. Är också webbdesigner och kan tillverka en hemsida om någon skulle vara intresserad. Skriver om allt som intresserar/irriterar mig och blir såklart jätteglad för kommentarer :-)

RSS 2.0