Klickat hem

 
 
Vårt sovrum har länge stått utan gardiner. Innan inga gardiner fanns fula gardiner. Tänk 1990-talet goes orange/blue/red. Usch. Verkligen inte jag som hängde upp dem heller....I rest my case. För några dagar sedan klickade jag hem följande till sovrummet från H&M Home
 
Bilderna lånade från hm.se
Det kommer passa otroligt bra med tanke på att vi har bokhyllor fullt med sådana här böcker i sovrummet och det är någon slags ockrafärg/roströd tapet, så det är jättesvårt att hitta någon snygg gardin som både jag och maken kan komma överens om. Bättre än så här blir det nog inte skulle jag tro. Båda nöjda = Win! 
Och så tyckte jag att jag skulle passa oerhört bra i ett nytt förkläde: 
 
 Ugglor. Loves them!   
 
 
Ha en fin dag!
 
//Emma-Caroline
 
 


Kommentarer
Malin

hahaha ja jag håller verkligen med dig :)

2012-10-13 @ 18:06:01
URL: http://www.joyforhome.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma-Caroline Kreativitet outside the box

Är en mycket kreativ tjej på snart 30 som grejar med konst, tillverkar smycken, miniatyrmöbler/miniatyrmat etc till dockskåp, skriver på en kokbok för allergiker. Är också webbdesigner och kan tillverka en hemsida om någon skulle vara intresserad. Skriver om allt som intresserar/irriterar mig och blir såklart jätteglad för kommentarer :-)

RSS 2.0