Höstdag

Jag som älskar färg älskar att kika ut genom fönstret på våra underbara aroniabuskar som är fulla med mogna bär och sprakande höstfärgade blad. Jag vill bara äta upp dem! De borde smaka typ...persika? Eller kanske inte. Jag var tvungen att springa ut och fota det hela. Med min skitkassa mobilkamera som verkligen inte kan konsten att fånga färger. Jag.Vill.Ha.En.Kamera. Oh well, när jag blir rik (=aldrig).
 
 
Borde plocka in de där aroniabären och koka sylt på dem. Gjorde det förra året och det blev bra. De är super-dupernyttiga och innehåller antioxidanter. Det ni!
 
Ha en fin dag!
 
//Emma-Caroline


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma-Caroline Kreativitet outside the box

Är en mycket kreativ tjej på snart 30 som grejar med konst, tillverkar smycken, miniatyrmöbler/miniatyrmat etc till dockskåp, skriver på en kokbok för allergiker. Är också webbdesigner och kan tillverka en hemsida om någon skulle vara intresserad. Skriver om allt som intresserar/irriterar mig och blir såklart jätteglad för kommentarer :-)

RSS 2.0