Immunförsvar mottages tacksamt...

Jag blir galen. Imorgon går jag in på min tredje vecka som sjuk och då kommer Lillsöt tillbaka från sin pappa. Hur ska jag orka?? Borde antagligen gå till doktorn. Jag har inte tid att vara sjuk! Ska ju börja på mitt nya jobb som springvikarie på äldreboenden, och man kan ju inte börja med att vara sjuk i flera veckor. Det är verkligen inte roligt längre. Halsen gör ont, hostan blir bara värre och tålamodet har sprintat ut genom dörren för länge sedan... 
 
Igår när jag satt och slösurfade hittade jag ett gym där man kan träna för 99 kr/månad! Det är verkligen helt perfekt! Visserligen får man bara träna mellan 06-16, men det är ju oftast de tiderna jag kan komma ifrån. Sen vill jag ju inte bege mig ut kvällstid ensam. Ja, jag har blivit som en pensionär... Livrädd för att gå ut när det är mörkt/kväll. 
Hur som helst, gymet har till och med personliga tränare och det finns solarium, massage och separat avdelning för bara tjejer! Yeey!
Bli frisk, bli frisk, bli frisk, bli frisk!  Måste skaffa immunförsvar. Nån som sett något springa omkring? Omdirigera det till mig, tack! 
 
Immunförsvar? Finns du i Loka med jordgubbar? Får testa... 
 
 
 
Ha en fin dag!!

//Iz not a robot


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Emma-Caroline Kreativitet outside the box

Är en mycket kreativ tjej på snart 30 som grejar med konst, tillverkar smycken, miniatyrmöbler/miniatyrmat etc till dockskåp, skriver på en kokbok för allergiker. Är också webbdesigner och kan tillverka en hemsida om någon skulle vara intresserad. Skriver om allt som intresserar/irriterar mig och blir såklart jätteglad för kommentarer :-)

RSS 2.0